piątek, 14 kwietnia 2017

N°20

Królicza serwetka gotowa. Patrząc na wzór myślałam że będzie jedną z trudniejszych jakie robiłam, ale było zupełnie odwrotnie. Teraz już za późno, ale może w przyszłym roku zrobię takie dla mamy i siostry.
Maxi, kolor kremowy. Szydełko 1,1.





Wszystkim odwiedzającym blog pragnę życzyć:


Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych, przepełnionych wiarą, nadzieją i miłością. Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego "Alleluja". 

4 komentarze:

  1. Dziękuję za życzenia i również życzę radosnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serwetka!!!
    Zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za życzenia :)
    Serwetką bardzo ładna i też ją kiedyś robiłam. Muszę powtórzyć bo poszła dalej a ja miałam kłopot jak zwykle z serwetka do koszyczka. To prawda, że szewc bez butów chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serweteczka piękna! Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń